Naar de inhoud

Terugbetaal- en retourneringsbeleid

Wij doen we ons best om jou blij te maken met je aankoop. Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn, dan kun je je bestelling onder de volgende voorwaarden retourneren:

Voorwaarden voor retourneren

Om in aanmerking te komen voor een retour:

  • Het artikel kan binnen uiterlijk 14 dagen na ontvangst, worden geretourneerd naar de winkel of de online winkel.
  • Het artikel moet worden geretourneerd in de staat waarin je het hebt ontvangen.
  • Het artikel dient goed verpakt en compleet geretourneerd te worden.
  • Nieuwe producten mogen niet gedragen, gewassen of op andere wijze gebruikt zijn.

Retour kosten en terugbetaling

De kosten voor het retourneren van een product zijn voor jouw eigen rekening. Deze kosten zijn gelijk aan de oorspronkelijke verzendkosten van je bestelling.

Zodra wij de retourzending in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd, ontvang je hierover een bevestiging per e-mail. In deze e-mail laten we je ook weten of de terugbetaling is goedgekeurd of afgekeurd.

Als je retour wordt goedgekeurd, wordt de terugbetaling verwerkt en zal het bedrag automatisch worden teruggestort op je creditcard of via de oorspronkelijke betaalmethode, binnen een aantal dagen.

Indien slechts een deel van je bestelling wordt geretourneerd, worden alleen de betreffende artikelen vergoed.

Schade of verkeerd artikel ontvangen

Is je product beschadigd of heb je een verkeerd artikel ontvangen? Neem dan binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op via het contact formulier met foto’s van het artikel en de verpakking. Wij zorgen voor een passende oplossing.

Retourprocedure

  1. Meld je retour aan via onderstaand retourformulier.
  2. Wij sturen jou een retourlink via e-mail. Door op deze link te klikken, kun je het retourlabel downloaden.
  3. Print het retourlabel uit of gebruik de digitale barcode als je gebruikmaakt van ‘printerloos retourneren’.
  4. Verpak het artikel zorgvuldig, bij voorkeur in de originele verpakking.
  5. Voeg een kopie van de factuur toe.
  6. Breng het pakket naar een PostNL-locatie of een ander door ons aangegeven afleverpunt. Als je gebruikmaakt van ‘printerloos retourneren’, wordt het label gescand vanaf je smartphone en ter plaatse geprint.​
  7. Verstuur het pakket naar het opgegeven retouradres: dit is de winkel, of de online winkel, waar je het artikel gekocht hebt!
  8. Bewaar het verzendbewijs totdat wij je retour hebben verwerkt.
  9. Wij sturen jou een bericht zodra wij jouw retour in goede orde hebben ontvangen.

Wil je een product retourneren?

Naam(Vereist)
Omschrijf zo duidelijk mogenlijk de reden

Je goede daad voor vandaag?

Je aanmelden voor onze nieuwsbrief! Ontvang inspirerende verhalen van kinderen en collega's, de laatste updates over projecten en unieke mogelijkheden om impact te maken – rechtstreeks in je inbox!

Blij poppetje